Şirket Profili

MSN FARMA, insan yaşamına katkı sağlayabilmek adına tedavi çözümleri üretir ve hizmete sunar. Piyasada var olmayan ürünleri keşfetme ihtiyacı, bizi doğal olarak uluslararası pazarlarda aktif araştırmalara yöneltmiştir.

Şirketimiz, müşteri memnuniyetini kendisine ilke edinerek, müşteri ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda hizmet vermektedir. Hizmetlerimizin kalitesini her geçen gün daha da artırarak, geliştirerek ve insan sağlığı odaklı hareket ederek yenilikçi, kaliteli ve güvenilir bir şirket olmak temel profilimizi oluşturmaktadır.

MSN FARMA ailesi olarak amaçlarımızı gerçekleştirirken başarıyı yakalamamızdaki en büyük pay hiç şüphesiz AR-Ge ekibimize aittir.

Kaynaklarımızı ve zamanımızın önemli kısmını Ar-Ge çalışmalarına aktararak, ilaç ve ilaç dışı ürünlerle inovasyona verdiğimiz önemin altını çiziyoruz.

Değişen ihtiyaçlara ve koşullara göre gerekli ürünleri araştırıp, tasarlayıp ve geliştirip sizlere sunuyoruz.

Kurumsal Kimlik

Biz;

M otivasyonu yüksek

S inerji dolu ve

N itelikli bir ekip olduğumuz için bir araya geldik.

Firma logomuz iç içe girmiş 3 halkadan oluşmaktadır ve üç temel değerimizi simgelemektedir. Açık mavi halka insana verilen değeri, lacivert girişimcilik ve yenilikçiliği, yeşil halka başarma azmini temsil etmektedir.

Logo için seçilmiş olan mavi renk, MSN Farma’nın yarattığı güveni, misyon duygusunu ve sorumluluk bilincini temsil etmektedir.

Misyon ve Vizyonumuz

Misyonumuz

Sağlık sektörünün dinamiklerini en iyi şekilde analiz ederek sektörde öncü kuruluş konumuna gelmek ve kurum olarak güvenirliliğimizi korumaktır. Yüklendiğimiz bu misyon ile müşterilerimizin ihtiyaç, talep ve beklentilerini en fazla ürün çeşidi, en son teknoloji imkanları ile en uygun koşullar altında karşılamaktayız.

​Vizyonumuz

MSN Farma ailesi olarak temel amacımız “İnsan sağlığına değer katmaktır.” Bu amaç doğrultusunda müşterilerimize dünya standartlarına uygun ve günümüzün gereklilikleri doğrultusunda hizmet vermekteyiz.

 

 

MSN Farma Ailesi Ortak Değerlerimiz
  • İnsana sözde değil öz’de değer vermek
  • Güven vermek ve güven duymak
  • Çevreye saygı
  • Başarma azmi
  • Müşteri gözüyle düşünebilmek
  • Bağlılık ve saygınlık
  • Girişimcilik ve yenilikçilik
  • Kaliteden ödün vermemek
  • Dürüstlük
  • Özerk Yönetim
  • Çalışan memnuniyeti
  • Yaratıcılık
  • Ekip Çalışması

Dünyanın Önde Gelen İlaç Ve İlaç Dışı Ürünler